Leg dig til kunder
-med Instagram

Overvejer du at bruge Instagram i din virksomhed og er interesseret i at vide, hvad det kan i forhold til Facebook? Eller har du allerede en Instagram-profil, som du ikke får nok ud af, fordi du er i tvivl om, hvad du skal gøre? Hvis du kan svare ja til det ene eller det andet, er SETs virksomhedsrettede Instagram-kursus garanteret noget for dig. Heldagskurset holdes den 3. oktober (kl. 9-16) med Facebook-fessor Janne Schmidt Nielsen fra Den Skaeve Vinkel som underviser.

Erik Linde fra SET/Skiveegnens Erhvervs- og Turistcenter fortæller, at kurset primært er rettet mod turismevirksomheder og øvrige forretningsområder med ”øjenguf” i. –Og hvad i alverden mener vi så med øjenguf, spørger Erik Linde, der selv leverer svaret: -Vi forestiller os, at deltagerne primært kommer fra turismebranchen eller er ansvarlige for markedsføring af f.eks. rejser eller oplevelser, en restaurant eller en webshop/butik med tøj, livstilsprodukter, interiør m.m.

Han understreger, at kurset selvfølgelig er åbent for alle, der driver virksomhed – og som har behov for et grundkursus i Instagram for at kunne inkludere dette medie succesfuldt i markedsføringen.

Janne Schmidt Nielsen brænder for at formidle brugernes adfærd på de sociale medier og hendes mål er at give kursisterne succes med at omsætte denne adfærd til deres helt eget ”guld”.

-Og Facebook-fessor’ens tidligere kursister kan skrive under på, at hendes undervisning er meget inspirerende og lærerig – og absolut i øjenhøjde, lyder det fra Erik Linde, der forklarer, at det med Facebook-fessor ikke er hans egen udlægning, men en del af Jannes titel i hendes enmandsfirma, Den Skaeve Vinkel.

På Instagram-kurset lærer kursisterne bl.a. at finde deres egen vinkel og strategi for brugen af Instagram, at producere de rigtige billeder og stories, at knække koden på hashtags og at finde relevante følgere. Janne Schmidt Nielsen vil endvidere fortælle om kreative redskaber, der kan få de gode kunder til at markedsføre virksomheden helt af sig selv og om, hvilke smarte apps/værktøjer der er nødvendige til det daglige arbejde med Instagram.

-Men succes med markedsføringen på Instagram kommer jo ikke af sig selv – det er kursisterne selv, der skal arbejde for at finde deres eget guld, pointerer Erik Linde, der samtidig gør opmærksom på, at kurset er hands-on på egen mobil. –Det betyder, uddyber han, -at kursisterne på forhånd skal have installeret Instagram og grundoprettet en profil – og vigtigst: at de medbringer en fuldt opladet smartphone og husker laderen.

SET oplyser, at der er plads til 15 kursister til ”Leg dig til kunder med Instagram” og tilmelding foregår derfor efter først-til-mølle.

 

Kontakt:
SET
Erik Linde
Tlf. 2232 9203 / eli@skiveet.dk

Kursus:
Leg dig til kunder – med Instagram
Tirsdag d. 3. oktober 2017
kl. 09:00 til 16:00
SET, Østerbro 7, Skive

Seneste tilmelding:
fredag d. 29. september kl. 9.00

Underviser:
Janne Schmidt Nielsen
Den Skaeve Vinkel
http://denskaevevinkel.dk